باید عرق شرم از رخسار همه ما بابت محرومیت مردم این مناطق بچکد، ی

باید عرق شرم از رخسار همه ما بابت محرومیت مردم این مناطق بچکد، ی

سیدشریف حسینی در نطق میان دستور امروز خود در مجلس گفت: دشمن تمام ابزارهای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران را به کار برده و اینک حملات خود را به سوی اقتصاد که آخرین ابزار است، روانه کرده اما تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری تنها راه حل مشکل است. وي خوزستان را طلایه دار شرافت و پرچمدار عزت ایران اسلامی و سرزمین اسطوره‌های جاودان، بیرق همیشه در احتزاز و خاستگاه سربازان جان بر کفی توصیف کرد که آنجا را به کربلای ایران مبدل ساخته‌اند و تصریح کرد: نگاه خوزستان به کارون بی‌رمق است، و خرمشهر و آبادانی که فقط در هفته دفاع مقدس عزیز می‌شوند و رودهای دز، کرخه و کارونی که در این استان جاری‌اند اما اما مردم این منطقه، آب آشامیدنی ندارند.حسینی گفت: من صدای مردمی هستم که وعده های سیاسیون، رخسار زیبای آنها را پریشان کرده است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا پروژه انتقال آب کارون متوقف نمی شود و دلیل افزایش قیمت آب بی‌کیفیت اهواز چیست؟ آیا شما حاضرید تنها یک جرعه از آب آشامیدنی اهواز را بنوشید؟ آیا وزیران شما حاضرند در مناطقی از خوزستان که هیچ امکاناتی ندارند، برای لحظه‌ای زندگی کنند؟ شریف حسینی با بیان اینکه باید عرق شرم از رخسار همه ما بابت محرومیت مردم این مناطق بچکد، یادآورشد: نرخ واقعی بیکاری در استان خوزستان چیزی غیر از آمارهایی است که به رئیس جمهور اعلام می شود؛ سوال اینجاست که چرا با داشتن آمار بالای بیکاران، نیروهای غیر بومی ترجیح داده می‌شوند!  عضو هیات رئیسه مجلس گفت: آیا فرزندان مسئولان درد بی‌پولی و بیکاری را درک کرده‌اند؟ آیا امروز کسی بدون داشتن پارتی استخدام می شوند؟

وی با اشاره به تبعیض و بی عدالتی در تبدیل وضعیت کارکنان پیمانکاران یادآور شد: امنیت شغلی در سفره‌های معیشتی کارگران خوزستان وجود ندارد، آقای احمدی نژاد تا چه زمان باید سیاهپوش از دست دادن عزیزان خود در جاده‌های مرگ استان باشیم.حسینی با بیان اینکه نفت بلای سیاه خوزستان است، گفت: مسئولان به تعهدات خود در قبال استان محروم خوزستان عمل نمی کنند و طرح ۸۰۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری با جدیت پیگیری نمی‌شود و پس از ۱۷ سال همچنان بلاتکلیف است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: گشتی درشهر
[ چهار شنبه 20 دی 1391 ] [ 4:55 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]