فواید و خصوصیات طالبی

فواید و خصوصیات طالبی

 اسم من طالبی است!

100126184158422488115114670189134619391 فواید و خصوصیات طالبی

من تنگ طلا طالبی هستم.برادرم گرمک را می شناسد و همانطور که مردم به او لقب طلای بی بلا داده اند خوردن آن دارای منافع سرشار است.البته من هم با بلا نیستم، تنها فرق من با برادرم گرمک این است که مبتلایان به مرض قند بدون دغدغة خاطر می توانند آنرا نوش جان کنند، ولی به من نمی توانند نزدیک شوند.من هم مانند برادرم گرمک سهل الهضم بوده، مانند بعضی از اقسام خربزه تولید تخامه نمی نمایم و شما می توانید من را به عنوان دسر بعد از غذا میل نمایید.در مورد من و سایر بستگانم چنین نوشته است:

 

خربزه بهترین پاک کننده کلیه و مثانه است و سنگ کلیه را می ترکاند و مجاری ادرار را از سنگ پاک می نماید.

من ملین و مدر هستم، به اشخاص مبتلا به نقرس و روماتیسم و همچنین کسانی که از یبوست و بواسیر رنج می برند، توصیه کنید که در اوایل تابستان که من خدمت می رسم، از وجود من برای درمان کسالت خود استفاده نمایند.مالیدن گوشت و آب من بر روی پوست صورت سبب نرمی و لطافت آن خواهد شد.من سرشار از ویتامین های “آ، ب، ث” هستم و بسیاری از بیماری ها را درمان و پیش گیری می کنم و با داشتن مواد رادیواکتیو امراض خفته را بیدار می کنم، و مانند گرمک آنها را بیدار و بلافاصله سرکوب می نمایم.من هم مثل گرمک دارای اکسیر جوانی هستم، اما میزان این اکسیر در گرمک بیشتر از من می باشد.من به علت داشتن پتاسیم و عطر مطبوع، مقوی قلب هستم و عروق را باز می کنم.خلاصه من از نظر مواد غذایی و درمانی کم و بیش شبیه گرمک هستم و در بسیاری از خواص با او نزدیک می باشم و مورد پسند کسانی هستم که میوه را شیرین و آبدار می خواهند و از خوردن گرمک چون شیرین نیست گریزانند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: تندرستیخواص میوه ها
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 ] [ 8:28 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]