براساس آخرین یافته محققان؛ بهترین زمان برای میوه خوردن!

براساس آخرین یافته محققان؛ بهترین زمان برای میوه خوردن!

  پنهان نکنید:

میوه و سبزیجات را از دیدتان پنهان نکنید. آن ها را در جایی قرار دهید که همه اعضای خانواده به خوردن آن تشویق شوند. شما می توانید یک سبد از میوه ها را در آشپزخانه و در محلی که در مقابل دید باشد قرار دهید و یا یک ظرف هویج را در اتاق قرار دهید. این باعث می شود تا با دیدن آن ها ترغیب به خوردن شود.

سبزیجات یخ زده:

سبزیجات یخ زده می توانند در شرایطی مفید باشند و به شما این اطمینان را می دهند که همیشه در خانه مقداری سبزیجات دارید برای استفاده از این سبزیجات تنها کافی است تا آن ها را از فریزر خارج کرده و بخار پز کنید تا دوباره ویتامین های آن بازگردد.


وقت نهار:

یکی از بهتری زمان هایی که می توانید میوه و سبزیجات مورد نیاز را مصرف کنید هنگام نهار است. تحقیقات جدید پیشنهاد می دهد تا در هنگام نهار ابتدا به صرف کردن میوه ها و سبزیجات مشغول شوید و سپس غذا را بخورید. همچنین بر اساس این تحقیقات بهتر است تا بیش از نیمی از ظرف غذای خود را از سبزیجات پر کنید.
میوه را بنوشید:
اگر نمی خواهید از میوه ها به طور ساده استفاده کنید می توانید از آبمیوه های طبیعی به جای آن استفاده کنید. در این مواقع بیشتر سعی کنید تا خودتان آب میوه ها را بگیرید و یا حتما از آب میوه های طبیعی استفاده کنید. آب میوه های شکر دار در برخی مواقع می توانند بسیار خطرناک نیز باشند.


میوه و شیرینی:

همانطور که می دانید میوه ها به عنوان شیرینی های طبیعی شناخته می شوند و قند طبیعی موجود در آن ها می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. شما می توانید جای میوه ها را با شیرینی و شکلاتی که همیشه می خورید عوض کنید و یا اینکه می توانید از میوه ها در کنار مواد شیرین استفاده کنید برای مثال می توانید از میوه ها در کنار بستی استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: تندرستیخواص گیاهان دارویی
[ سه شنبه 15 فروردين 1391 ] [ 7:21 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]