شعر طنز انتخاباتی

شعر طنز انتخاباتی

1- رایتان نزد خدا مشکور باد-از شمایان چپ‌زدن‌ها دور باد!

انتخابات نهم در پیش روست/انتخابات مهم در پیش روست

فرق دارد انتخابات این دفه!/نیست اوضاع این دفه آنقدر سه!

امزدهایی ردیف از چپ به راست/توی چشم‌انداز آراشماست         

انتخاباتی هوای تازه دار/انتخاباتی در و دروازه دار

انتخاباتی پر از سازندگی/آنقدر تا روز و شب از اون بگی!

رایتان نزد خدا مشکور باد/از شمایان چپ‌زدن‌ها دور باد!

راست باید بود در قول و عمل/ورنه می‌افتید ناگه در هچل

اسب را آرام هی کردن خوش است/جاده را از راست طی کردن خوش است

هر طرف می‌آید آوازی به گوش/شهر‌ها پر می‌شود از جنب و جوش

ای وطن می‌سازمت با علم و فن/هست این در راس تبلیغات من

من موافق با وفاق ملی‌ام/من خودم یک اتفاق ملی‌ام

دولت عشقم ولی مستعجلم/چیزهای خوب می‌خواهد دلم

زیر پاتان فرش‌های دستباف!/ریخت خواهم بعد از این بی‌اختلاف!

گرچه من قالی نمی‌بافم ولی/می‌نشینم‌گاه روی صندلی

وضع تبلیغات خیلی جالب است/غالبا در یک حدود و قالب است

نامزد‌ها را بسنج از هر طرف/بعد در یک حوزه وایسا توی صف!

هر چه اوضاع دلارت هم بده/رای خود را مفت از چنگت مده

صد تراول آن هم از نوع صدی/گر به تو دادند از دستش ندی

گرچه مانند وطن ذی قیمت است!/در حقیقت رای تو بی‌قیمت است!

هیچ شهری بی‌در و دروازه نیست/قیمت رای تو را اندازه نیست

ای فدای رای تو صندوق من/رای تو زیبا‌ترین معشوق من

ناصر فیض/مجموعه طنز «نزدیک تهِ خیار»/ نشر سوره مهر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: اشعارطنز
[ پنج شنبه 11 اسفند 1390 ] [ 1:34 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]